;
با کليک روي +1 مدرن دانلود را در گوگل محبوب کنيد
شانس نامزدی فیلم جدید «اصغر فرهادی» برای اسکار 2014 چقدر است؟
<---------- block sabet ------------------------>
اينجا هرچي بخواي هست.اهنگ .بازي كامپيوتري .خدمات موبايل.و لطيفه هاي رنگارنگ.اس ام اس
تاريخ : شنبه 5 مرداد 1388
نويسنده : ♦♦♦♦ مهران ♣♣♣♣



 
شانس نامزدی فیلم جدید «اصغر فرهادی» برای اسکار 2014 چقدر است؟
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36894.aspx
 
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی آمریکا اعلام کرد "آبی گرم ترین رنگ است" نمی تواند در اسکار۲۰۱۴ شرکت کند.

وقتی "آبی گرم ترین رنگ است" برنده نخل طلا شد شاید خیلی ها توقع داشتند تا این فیلم مثل "عشق" ساخته تحسین بر انگیز میشایل هانکه نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال 2014 شود. اما ظاهرا این مهم، رخ نخواهد داد.

این فیلم که محصول سینمای فرانسه است 9 اکتبر 2013 برای اکران در خاک فرانسه روی پرده خواهد رفت. طبق قوانین آکادمی تنها فیلم هایی می توانند در بخش بهترین فیلم خارجی زبان حاضر باشند که تا پایان ماه سپتامبر در کشور مبدا اکران شوند. این درحالی است که مسئولان کمپانی ساندنس سلکت که مسئول اکران فیلم هستند، هیچ برنامه ای برای تغییر تاریخ روی پرده رفتن فیلم ندارند. البته آنها فیلمشان را برای مراسم گولدن گلوب و حلقه های منتقدان که از قوانین آکادمی پیروی نمی کنند خواهند فرستاد اما برنامه ای برای نگه داشتن فیلمشان برای اسکار 2015 ندارند.( اگر بخواهند آبی گرم ترین رنگ است را در بخش بهترین فیلم خارجی زبان حاضر کنند باید برای اسکار سال 2015 آماده اش کنند.) چرا که این کار برای آنها صرفه اقتصادی و منطقی خاصی ندارد. البته مسئولان کمپانی ساندنس سلکت تصمیم گرفته اند تا نسخه هایی از فیلم را برای اعضای آکادمی ارسال کنند تا بلکه این فیلم برای بخش های "کارگردانی"، "فیلمنامه" و "بازیگری" نامزد اسکار شود.

البته هنوز در مورد فیلم جایگزین سینمای فرانسه برای مراسم اسکار امسال صحبتی نشده است اما به نظر می رسد از حالا به بعد "گذشته" ساخته اصغر فرهادی شانس مناسبی برای حضور در اسکار داشته باشد. چرا که این فیلم محصول فرانسه است و اکرانش هم درست بعد از جشنواره بین المللی فیلم کن بود و همه این ها باعث می شود شرایط حضور در اسکار را به عنوان نماینده فرانسه داشته باشد.
----------
منبع: کافه سینما
 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
اصغر فرهادی در تجمع اعتراضی سینماگران
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36888.aspx
http://picture.marshalclub.org/Archive/36887.aspx
http://picture.marshalclub.org/Archive/36889.aspx
 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
نگاهی کلی به تمام فیلم‌هایی که می‌توانند نماینده ایران در اسکار 2014 باشند
 
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36893.aspx
 
در حالی کمتر از چهار ماه به زمان معرفی نماینده سینمای ایران به هشتاد و ششمین دوره مراسم اسکار زمان باقی است که با توجه به تغییر و تحول در مدیریت سینمای ایران باید دید چه فیلمی و با چه نگاهی برای اسکار انتخاب خواهد شد.
براساس اعلام آکادمی اسکار کشورهای که قصد معرفی نماینده‌ای به بخش فیلم‌های خارجی زبان یا انگلیسی زبان هشتادو ششمین دوره مراسم اسکار را دارند باید تا ساعت 5 بعدازظهر 9 مهر ماه نماینده خود را به آکادمی اسکار معرفی کنند.

براساس قوانین اسکار یکی از مهمترین شروط برای معرفی فیلم به اسکار اکران و تنها فیلم‌هایی می توانند برای رقابت بر سر مهمترین جایزه سینمایی جهان انتخاب شوند که در یک فاصله زمانی یکساله به اکران عمومی در آمده باشند و با این توضیح تمامی فیلم‌هایی که در حد فاصل 9 مهر 91 تا 9 مهر 92 اکران عمومی شده باشند از شانس معرفی به بخش فیلم‌های خارجی زبان یا انگلیسی زبان هشتادو ششمین دوره مراسم اسکار برخوردار هستند.

در این گزارش نگاهی انداخته‌ایم به همه آنچه سینمای ایران برای معرفی به اسکار در دست دارد.البته لازم به ذکر است که این فیلم‌ها کل اندوخته خوب و بد سینما برای ارسال به اسکار است و آوردن نام آنها به معنای تایید این فیلم‌ها نیست.


اکران شده‌ها:

91


بغض، بوسیدن روی ماه، من همسرش هستم، اختاپوس (آهوی پیشونی سفید)، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه، آینه‌های روبرو، یک فراری از بگبو، همبازی، سلام بر فرشتگان، پیمان، پنهان، میگرن، من مادر هستم، بی خود و بی جهت، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، شور شیرین، پذیرایی ساده،گیرنده، من و زیبا، دوباره با هم، آدم آهنی، کریستال، پله آخر، یک سطر واقعیت، اینجا... آخر دنیا

92

رسوایی، حوض نقاشی، تهران1500، برف روی کاج‌ها، چه خوبه که برگشتی، گذشته، تلفن همراه رئیس جمهور، رژیم طلایی، قاعده تصادف، یکی برای همه، بی تابی بیتا، آقای الف، ملکه، خودزنی، زن مرد زندگی، بازنشسته‌ها، زبان مادری، گلوگاه


اکران آینده:

گهواره‌ای برای مادر، یک مرد یک شهر، دهلیز، هیس!دخترها فریاد نمی‌زنند، جابه‌جا، فرزند چهارم و هیچ کجا هیچ کس


فیلم‌های آماده اکران:

پل چوبی،دربند،استرداد،پرویز، اشیاء در آنچه می‌بینید به شما نزدیکترند، عقاب صحرا، کلاس هنرپیشگی، گام‌های شیدایی(غریبه)، زیباتر از زندگی، روز روشن، خسته نباشید،تاج محل،خاک و مرجان، آفتاب مهتاب زمین، گناهکاران، ترنج، بشارت به یک شهروند هزاره سوم، سر به مهر، برلین 7-، خاکستر و برف، آسمان زرد کم عمق، جیب بر خیابان جنوبی، ابرهای ارغوانی، سیزده، همه چیز برای فروش،دلتنگی‌های عاشقانه،ساکن خانه چوبی، به خاطر پونه، شیر تو شیر، اکباتان، روییدن در باد، یک روز دیگر، کوچه ملی، در انتظار معجزه، محرمانه تهران، پرواز بادبادک‌ها، بیداری،مادر پاییزی، خانه امن است، باد و مه، مصائب چارلی، ترانه کوچک من، پرواز مرغابی‌ها، دوباره پرواز کن، آسمان محبوب


فیلم‌های آماده اکران اما بدون پروانه نمایش:

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، آشغالهای دوست داشتنی،آمین خواهیم گفت،خرس،خانه پدری، گزارش یک جشن،پری ناز،خیابان‌های آرام،زادبوم



فیلم‌های در مرحله تولید:

چ، محمد (ص)، مهمان داریم، برف، لاله، رنج و سرمستی، ماهی و گربه، ملبورن،شاباش، فرش قرمز،آتیش بازی، زندگی دوگانه فیروز،



همه داشته‌های سینمای ایران

با نگاهی به فهرست فیلم‌های بالا به خوبی می‌توان دریافت که سینمای ایران برای معرفی نماینده خود به اسکار امسال دستش چندان پر نیست. هرچند در این فهرست فیلم‌های بعضا خوب و استانداردی حضور دارند اما تجربه دو فیلم «بچه‌های آسمان» و «جدایی نادر از سیمین» نشان می‌دهد که برای اعضای آکادمی اسکار صرفا فیلم‌هایی جذاب هستند که به بیان معضلی اجتماعی فرا ملی بپردازند و شاید به همین علت بود که سال گذشته بسیاری از کارشناسان عنوان کردند اگر سینمای ایران اسکار را تحریم نمی‌کرد حتی فیلم شایسته و زیبای «یه حبه قند» میرکریمی شانس چندانی برای دستیابی به دومین اسکار سینمای ایران نداشت.

همانطور که در ابتدای گزارش هم اشاره شد امسال فیلم‌هایی می‌توانند به آکادمی اسکار معرفی شوند که در حد فاصل 9 مهر 91 تا 9 مهر 92 اکران شده باشند و 25 فیلم از سال 91 و با احتساب اکران عید فطر 25 فیلم نیز از شانس انتخاب شدن برای معرفی به اسکار برخوردار هستند.

البته در این بین 45 فیلم نیز شرایط اکران را دارند و می‌توانند با ثبت قرار داد اکران خود تا تاریخ 9 مهر در بین‌ فیلم‌هایی واجد شرایط قرار گیرند، البته تجربه فیلم «بدرود بغداد» نیز ثابت کرده که اگر فیلمی مدنظر مدیران دولتی باشد می‌توانند با اکران محدود در یک شهرستان یا چند سالن سینما شرایط لازم را بدست بیاورند و با این حساب فیلم‌هایی که با مشکل مجوز نمایش مواجه هستند و یا هنوز مراحل فنی آنها به پایان نرسیده نیز در این فهرست قرار می‌گیرند.

بنابراین با نگاهی کلی به فهرست فیلم‌های ایرانی می‌توان گفت که در حال حاضر بیش از 100 فیلم سینمایی هستند که شرایط لازم را برای بررسی توسط هیات انتخاب فیلم‌های ایرانی برای معرفی به اسکار دارند و باید دید نوع نگاه این هیات در آینده چگونه خواهند بود.
-------------
منبع: فارس
 
 
 
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 

گریم محسن تنابنده شبیه به خواننده ایرانی «ابی» در فیلم جدید داوود میرباقری
خلاصه داستان این فیلم
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36886.aspx
 
با انتشار عکس‌های تازه ایی از سریال شاه گوش داوود میرباقری، گریم محسن تنابنده در این سریال جلب توجه می کند. طراحی گریم محسن تنابنده که توسط عبدالله اسکندی انجام شده به شدت چهره ابی حامدی از خوانندگان ایرانی خارج از کشور را تداعی می کند. شاه گوش تازه ترین سریال داوود میرباقری یک کمدی اجتماعی است و از اواخر شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

http://picture.marshalclub.org/Archive/36899.aspx
 
 
فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، احمد مهران­فر، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری دیگر بازیگران «شاه گوش» هستند.

در خلاصه داستان مجموعه آمده است: «اکبر عبدی کله‌پزی است که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند.

در ادامه یک تصادف منجر به فوت باعث بازگشایی پرونده یک قتل می شود؛ کله پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده است. این طوری است که تمامی پژوهای سبزرنگ داخل شهر فراخوانده می شوند و این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می شود؛ افسر تحقیق پرونده هم فرهاد اصلانی است! احمد مهرانفر هم سرباز کلانتری است.

از اینجا به بعد است که هر کدام از قسمت‌های سریال به بازجویی از یکی از مظنونین اختصاص می‌یابد و جالب اینجاست که پسرک خواستگار هم به عنوان یکی از مظنونین تحت بازجویی افسر تحقیق قرار می‌گیرد؛ افسری که گوش‌های تیزی دارد و همین عاملی است بر موفقیت نهایی او.
------------
منبع: کافه سینما


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
نمایش فیلم های نوبت اکران «عید فطر» سینماهای ایران یک هفته جلو افتاد

عناوین این فیلم ها
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36880.aspx
 
پنج فیلم‌ سینمایی در نظر گرفته شده برای اکران عید فطر یک هفته زودتر در سینماها به نمایش درمی‌آیند.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش به خبرآنلاین گفت: «در جلسه امروز 31 تیر شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم‌هایی که برای اکران عید فطر درنظر گرفته شده بودند یک هفته زودتر در سینماها به نمایش گذاشته شوند.»

او ادامه داد: «البته این یک هفته در مهلت قراردادشان محاسبه نخواهد شد.»

«دهلیز»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «جا به جا»، «فرزند چهارم» و «هیچ‌کجا، هیچ‌کس» فیلم‌هایی هستند که برای اکران عید فطر در نظر گرفته شده‌اند.
---------------
منبع: خبرآنلاین



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
صحبت های بیژن بیرنگ درباره خسرو شکیبایی


http://picture.marshalclub.org/Archive/36883.aspx
 
بیژن بیرنگ در مورد خاطراتش از مرحوم شکیبایی گفت: برای من خسرو جدا از منش بازیگریش به لحاظ اخلاقی یک استثنا بود و خوشحالم که در سریال «خانه سبز» این افتخار را داشتم که با او کار کنم.

وی اضافه کرد: برای نقش رضا در سریال «خانه سبز» دنبال یک بازیگر متفاوت و توانا بودیم به همین دلیل وقتی یکی از دوستان پیشنهاد داد که از خسرو شکیبایی استفاده کنیم من و مرحوم رسام با هم گفتیم امکان ندارد او بپذیرد چرا که او در اوج فعالیت سینمایی‌اش به سر می‌‌برد و فیلم «هامون» برای او اعتبار زیادی را به همراه داشت اما در کمال تعجب وقتی فیلم‌نامه را برای او فرستادیم او پذیرفت که این نقش را بازی کند.

وی ادامه داد: خسرو خصوصیات اخلاقی خاص خودش را در بازیگری داشت و از این جهت نمی‌توان او را با بازیگر دیگری مقایسه کرد. جنس صدا و نوع ادای دیالوگ‌های او به گونه‌ای بود که از او یک بازیگر تمام عیار و متفاوت را می‌ساخت، طوری که اگر هر کس دیگری جای او قرار می‌گرفت و آن دیالوگ‌های شاعرانه را ادا می‌کرد شکل کمدی به خودش می‌گرفت. اما او وقتی می‌گفت: «مرد باید زعفرانی باشه» نه تنها هیچ کس خنده‌اش نمی‌گرفت بلکه همه خوش‌شان می‌آمد، اما خسرو چون خودش یک مرد زعفرانی بود. همه این دیالوگ‌ها را از او باور می‌کردند.

کارگردان «خانه سبز» در پایان گفت: خسرو نقش رضا را از آن خود کرد و به همین دلیل این نقش در اذهان عمومی ماندگار شد. او خصوصیات مختص به خودش را در پشت صحنه کار داشت و برای رسیدن به یک نقش از فرمول‌های مختص به خودش بهره می‌برد. با وجود این‌که نزدیک به 5 سال از درگذشت خسرو می‌گذرد اما او هنوز در ذهن مخاطبان زنده مانده و خاطراتش کم‌رنگ نشده است.
---------
منبع: برنا
 



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


لعیا زنگنه در لباس نظامی در فیلم "خیابان های آرام"

 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36882.aspx
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36881.aspx




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
فرهاد اصلانی با ظاهری کاملا متفاوت در خیابان


فرهاداصلانی در تازه ترین فیلم فریدون جیرانی به نام خواب زده ها



http://picture.marshalclub.org/Archive/36884.aspx
 


 
 
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
محمدرضا گلزار، بازیگر حاشیه ساز به ایران بازگشت
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36901.aspx
 
حتی در میان این حواشی، شایعاتی مبنی بر ممنوع‌الورودی وی نیز منتشر شد اما اخیرا خبرنگار ایسنا، این بازیگر پرحاشیه سینمای ایران را در یکی از کافه‌های شهر تهران مشاهده کرده و از یکی دو نفر شنید که او دو سه هفته‌ای است که به کشور بازگشته است.

محمدرضا گلزار، گیتاریست گروه موسیقی آریان، کارش را در سینما با «سام و نرگس» ایرج قادری آغاز کرد و پس از آن تا مدت‌ها پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران محسوب می‌شد؛ تا جایی که حضورش در یک فیلم، فروش چند صد میلیون تومانی آن را تضمین می‌کرد.

البته بازیگری که به واسطه چهره‌اش پا به عرصه سینما گذاشته بود، حواشی خاص خودش را هم به‌دنبال داشت. گفته می‌شد او برای بازی چند دقیقه‌ای در فیلم «دموکراسی تو روز روشن» ۹۰ میلیون تومان در آن زمان دریافت کرده است و در یک مورد نیز سخن از قرارداد یک میلیارد تومانی او برای چند پروژه با یکی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران به‌میان آمد. البته دستمزد‌های نجومی تنها یک پای حاشیه‌های گلزار بود. علاوه بر این، او یک روز در تیم والیبال هنرمندان حاضر می‌شد، یک روز سرپرست یک تیم والیبال حرفه‌ای می‌شد، گاهی بحث ممنوع‌الکاری او مطرح می‌شد و گاهی هم خبرهای غیرموثقی مبنی بر دیدارش با برخی شخصیت‌های سیاسی انتشار می‌یافت، زمانی در نقش روحانیت ظاهر می‌شد روز دیگر عکسش در کنار بازیگر خوش‌چهره دیگری روی جلد روزنامه‌های زرد بود و….

محمدرضا گلزار در یک دهه گذشته، در ۲۱ فیلم سینمایی بازی کرد و برای اغلب‌شان سودهای سرشاری داشت اما در یکی دو پروژه آخر ستاره اقبال او که نشانه اوج‌گیری استقبال مخاطب از چشم‌رنگی‌ها بود، رو به افول نهاد و گلزار دیگر آن پسر محبوب گیشه نبود. «در امتداد شهر» و «من و تو» که او در آن‌ها ایفای نقش می‌کرد، فروشی نامناسب داشتند و سریال «ساخت ایران»‌اش نیز در شبکه نمایش خانگی با شکست روبه‌رو شد. حالا دیگر خیلی از تهیه‌کنندگانی که روزی آرزوی‌شان بود، گیتاریست سابق گروه «آریان» یک سکانس در فیلمشان بازی کند، داد سخن برآورده که «ما از اول هم می‌دانستیم که این بازیگران غیرحرفه‌ای رفتنی هستند»!
--------------
منبع: ایسنا


http://picture.marshalclub.org/Archive/35654.aspx



 
تصاویر سوفیا لورن در فیلم جدیدش پس از ده سال دوری از سینما!

 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36885.aspx
 
دو هفته پیش بود که خبر حضور سوفیا لورن در فیلمی از پسرش ادواردو پونتی اعلام شد. حالا این فیلم در حال تولید در شهر ناپل ایتالیا است. بی شک سوفیا لورن پس از شش دهه هنوز مشهورترین بازیگر ایتالیا است. او پس از ده سال دوری از سینما حاضر شد در فیلم جوان ترین پسرش ادواردو نقش اصلی را ایفا کند. این فیلم که با عنوان صدای انسانی برگرفته از نمایشنامه ایی از ژان کوکتوی فرانسوی است، مونولوگ تک نفره زنی با عشق خود پشت تلفن است؛ محبوبی که زنی دیگر را به او ترجیح داده است.

این تصاویر مربوط به فیلمبرداری در شهر ناپل است. ستاره فیلم هایی چون ال سید با کت و دامنی شیری رنگ سر صحنه حضور داشت و در استراحت میان سکانس ها بازو به بازوی پسرش ادواردو با گروه گپ می زد و با طرفدارانش خوش و بش می کرد.
http://picture.marshalclub.org/Archive/36896.aspx

سوفیا لورن همراه پسرش ادواردو پونتی

http://picture.marshalclub.org/Archive/36897.aspx


از راست به چپ انریکو لاورسو(همبازی سوفیا)؛سوفیا لورن و ادواردو پونتی


http://picture.marshalclub.org/Archive/36902.aspx

------------
منبع: کافه سینما



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



خلاصه داستان قسمت پنجم فیلم ترمیناتور لو رفت
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36892.aspx
 
منابع نزدیک به کمپانی پارامونت می‌گویند قصه قسمت پنجم فیلم «ترمیناتور» به نبرد بین یک قهرمان زمینی با یک موجود بیگانه فضایی می‌پردازد.
این ترمیناتور فضایی مأموریت دارد پدر و مادر سارا کارنر را که تازه با هم ازدواج کرده‌اند از بین ببرد.

هدف از این کار این است که سارا کارنر به دنیا نیاید. با به دنیا نیامدن سارا کارنر، هیچ وقت هم فرزند او پا به جهان هستی نخواهد گذاشت.

به این ترتیب، قصه مجموعه فیلم« ترمیناتور 5 »یک پیش درآمد بر قسمت اول آن خواهد بود که قصه‌اش قبل از قسمت اول آن در سال 1983 رخ می‌دهد. زمان رخدادهای قصه «ترمیناتور 5 »در دو دهه 40 و 50 میلادی است.

قبل از این گفته شد آرنولد شوارزنگر در نقش قهرمان زمینی قصه بازی خواهد کرد و دواین جانسن (ملقب به راک) هم ترمیناتور فضایی این قصه خواهد بود.

کمپانی پارامونت «ترمیناتور» جدید را با همکاری دو شرکت مستقل فیلم‌سازی اسکای دانس پروداکشن و آناپورناپیکچرز تهیه می‌کنند.

مسئولان این کمپانی با اعلام خبرهای تازه درباره این فیلم پر سر و صدای خود، خبر از احیای قصه و ماجراجویی‌های این مجموعه فیلم داده‌اند.

تا قبل از این، اعلام نشده بود که «ترمیناتور» جدید به احیای قصه قسمت‌های قبلی آن می‌پردازد و از حال و هوای تازه‌ای برخوردار خواهد شد.

فیلم‌نامه فیلم به زودی وارد مرحله نگارش می‌شود. این فیلم‌نامه را تیم دو نفره لیتا کالوگریدیس و پاتریک لوسیر خواهند نوشت.

اما به صورت رسمی اعلام نشده آرنولد شوارزنگر بازیگر اصلی این مجموعه فیلم، نقش اصلی قسمت تازه را بازی خواهد کرد.

اولین قسمت مجموعه فیلم «ترمیناتور» در سال 1984 با بازی آرنولد بر روی پرده سینماها رفت. این فیلم صاحب دو قسمت دیگر هم شد و به صورت یک تریلوژی در آمد. این سه‌گانه بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد.

با آن که در اطلاعیه جدید کمپانی پارامونت اشاره‌ای به نام آرنولد به عنوان بازیگر آن نشده، ولی این بازیگر اواسط ماه ژوئن در گفت‌وگویی رسمی گفت که در قسمت پنجم آن بازی دارد و دوباره نقش قبلی خود را تکرار می‌کند.

کسی نمی‌داند چرا در اطلاعیه کمپانی پارامونت اشاره‌ای به نام آرنولد به عنوان بازیگر فیلم نشده و گمانه‌زنی‌های زیادی در این رابطه صورت گرفته است.

برخی این نکته را مطرح می‌کنند که در نسخه احیا شده این مجموعه فیلم قدیمی، قرار نیست آرنولد شوارزنگر به عنوان بازیگر اصلی بازی کند.
-------------
منبع: فارس




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 
احتمال کارگردانی فیلم «خوشه های خشم» توسط استیورن اسپیلبرگ قوت گرفت
 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36891.aspx
 
احتمال کارگردانی نسخه جدید «خوشه های خشم» توسط استیون اسپیلبرگ قوت گرفته است و اطرافیان فیلمساز می‌گویند او پشت دوربین این درام اجتماعی قرار خواهد گرفت.
هفته قبل اعلام شد کمپانی دریم ورکز در تدارک ساخت نسخه تازه‌ای از قصه تحسین شده و کلاسیک جان اشتاین بک است.

با آن که اسپیلبرگ ضمن اعلام خبر تولید این فیلم گفت کارگردان آن نخواهد بود، ولی اطرافیان و همکاران وی از او خواسته‌اند خودش امر کارگردانی آن را بر عهده بگیرد.

اسپیلبرگ یکی از طرفداران قصه کلاسیک جان اشتاین بک و نسخه سینمایی آن است که چند دهه قبل جان فورد فیلم معروف خود را بر اساس آن کارگردانی کرد.

قصه این شاهکار ادبی و ضد سرمایه‌داری جان اشتاین بک قبل از این یک بار در سال 1940 توسط جان فورد تبدیل به فیلمی سینمایی شد. این فیلم در حال حاضر،لقب یکی از شاهکارهای تاریخ سینما را گرفته است.

در نسخه اصلی و کلاسیک این فیلم، هنری فوندا در نقش تام جاد بازی کرد. خط اصلی قصه درباره یک خانواده فقیر آمریکایی است که به کار کشاوری مشغول هستند.

مشکلات اقتصادی و بحران ناشی از آن،این خانواده فقیر را مجبور می‌کند تا مثل بسیاری از خانواده‌های دیگر، مزرعه خود در اوکلاهاما را رها و راهی شهر شوند.

جمع خانواده‌ به کالیفرنیا کوچ می‌کند. آرزوی آن‌ها کسب درآمد بیشتر و یک زندگی بهتر است. اما در دوران بحران عمیق اقتصادی، دست‌یابی به چنین‌آرزویی حکم یک آرزوی محال و دور را دارد.

تا قبل از این گفته شده بود که خود اسپیلبرگ نسخه تازه «خوشه‌های خشم» را کارگردانی نخواهد کرد و فقط به عنوان تهیه کننده و مدیر تولید با آن همکاری دارد.

هنور کارگردانی برای فیلم پیدا و انتخاب نشده است و گمانه زنی ها حکایت از آن می‌کند که در پایان کار، خود اسپیلبرگ به عنوان کارگردان پشت دوربین فیلم‌برداری این فیلم خواهد رفت.

فیلمنامه اقتباسی «خوشه‌های خشم» را جین هال نوشته و گفته می‌شود تهیه کنندگان فیلم از کار او بسیار راضی هستند.

هنوز زمانی برای شروع کار فیلم‌برداری نسخه جدید و احیا شده «خوشه‌های خشم» تعیین و اعلام نشده است اما به احتمال زیاد این فیلم برای سال جاری میلادی جلوی دوربین می‌رود.

در عین حال،گمانه‌زنی‌ها درباره بازیگر نقش تام جاد شروع شده است و نام‌هایی مثل برادلی کوپر، رایان رینولدز و کریس پاین در این رابطه شنیده می‌شود.

به نوشته سایت اینترنتی مووی وب ، پس از اعلام خبر تولید «خوشه‌های خشم» جدید توسط کمپانی دریم ورکز ، رسانه‌های گروهی توجه زیادی به این خبر و پروژه نشان داده و بحث ویژه‌ای را در ارتباط با آن شروع کرده‌اند.
----------
منبع: فارس




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


مهمترین خبر کمیک کان سن دیگو؛برای نخستین بار در تاریخ سینما،سوپرمن و بتمن در کنار یکدیگر

 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36900.aspx
 

بعد از ماه ها شایعات مختلف کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی در کمیک کان سن دیگو بزرگترین خبر دنیای فیلم های مصور را اعلام کرد؛سوپرمن و بتمن برای اولین بار در تاریخ سینما در کنار یکدیگر قرار می گیرند!

اکران این فیلم برای سال 2015 برنامه ریزی شده و فیلم به تبعیت از فیلم "مردی از فولاد" به کارگردانی زک اسنایدر ساخته خواهد شد.زک اسنایدر به عنوان همکار در کنار دیوید اس.گویر وظیفه نوشتن فیلمنامه را بر عهده خواهند داشت و کریستوفر نولان در این فیلم به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور می یابد.بر اساس آنچه که در کنفرانس بیان شده است،بتمنی که ما در این فیلم خواهیم دید بتمنی کاملا مستقل از سری سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان خواهد بود.در این کنفرانس زک اسنایدر در کمال تعجب حاضرین بر روی صحنه حاضر شد و به دنبالش از Harry Lennix دعوت به حضور و خواندن بخشی از کمیک کلاسیک "بازگشت شوالیه تاریکی" نمود:

(از تو می خواهم قرار گرفتن دست های من بر روی گلویت را به یاد داشته باشی.می خواهم به یاد داشته باشی مردی وجود دارد که تو را شکست داد...)

متن بالا قسمتی از کمیک قدرتمند و تاثیرگذار "بازگشت شوالیه تاریکی" به قلم "فرانک میلر" است که در سال 1986 از طرف کمپانی دی سی منتشر شد.در این کمیک بروس وین 55 سال دارد و بعد از سال ها دوباره در لباس بتمن ظاهر می شود تا جلوی فساد هایی که گریبان گیر گاتهام شده است را بگیرد.در این کمیک سوپرمن و بتمن رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و با اینکه در گذشته دوستان صمیمی یکدیگر بودند،اکنون به دشمن یکدیگر تبدیل شده اند.متن خوانده شده توسط Harry Lennix،دیالوگ های پایانی بروس وین/بتمن خطاب به سوپرمن در این کمیک است.

زک اسنایدر در ادامه اعلام کرد خواندن این بخش از کتاب به معنی این نیست که ما برای نوشتن فیلمنامه از این کتاب استفاده کرده ایم،اما این داستانی است که می تواند به ما در شرح داستان فیلم کمک کند.

در ادامه نظرات سران کمپانی دی سی و زک اسنایدر را مشاهده نمایید:

Silverman stated:زک اسنایدر کارگردان فوق العاده با استعدادی است و موضوع مهمتر اینکه زک اسنایدر یک هوادار تمام عیار سوپرمن و بتمن هست که با این ژانر آشنایی خوبی داره و بهترین گزینه برای ساخت این فیلم از طرف ما است.از همکاری دوباره با زک اسنایدر بسیار هیجان زده و خرسندیم.موفقیت مردی از فولاد اعتباری برای ما از سوی هواداران و مخاطبان بود.

Diane Nelson رئیس کمپانی دی سی:سوپرمن و بتمن در کنار یکدیگر آن هم در پرده سینما برای تمام هواداران دی سی همانند رویایی است که به واقعیت پیوسته و ما برای این اتفاق بزرگ بسیار هیجان زده هستیم.

Zack Snyder:من از همکاری دوباره با هنری کاویل در دنیایی که خلق کردیم بسیار هیجان زده ام و برای گسترش هر چه بیشتر دنیای دی سی نمی توانم صبر کنم.بیاید با این واقعیت رو به رو شویم.

با اعلام خبر ساخت این فیلم 2 سوال مهم به وجود می آید:

1-چه شخصی نقش بتمن را ایفا خواهد کرد؟

2-در صورت وجود ضد قهرمان در فیلم چه بازیگری این نقش را بازی خواهد کرد؟

تا این لحظه از چارلز راون و دبرا مورگان به عنوان تهیه کننده و کریستوفر نولان و اما توماس به همراه Benjamin Melniker و Michael E. Uslan به عنوان تهیه کننده اجرایی اسم برده شده است.تصویر زیر لوگویی است که در پایان کنفرانس نمایش داده شد.این لوگو بر اساس کتاب کمیک "بازگشت شوالیه تاریکی" می باشد.



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


 
نامزد های جشنواره تلویزیونی «امی» اعلام شدند

بازی تاج و تخت با نامزدی در ۱۶ رشته رکورد دار شد



 
http://picture.marshalclub.org/Archive/36890.aspx
 
هیو بانویل، بازیگر سریال داون تاون ابی با دمین لویس، بازیگر سریال وطن برای دریافت جایزه امی بهترین بازیگر مرد نقش اول در درام تلویزیونی رقابت می کند.

رقبای دیگر این دو بازیگر بریتانیایی، کوین اسپیسی با سریال خانه پوشالی، جان هم با سریال مد من، برایان کرانستون با سریال Breaking Bad و جف دنیلز با "اتاق خبر" هستند.

بیشترین نامزدی جوایز امی را سریال کوتاه "داستان ترسناک آمریکایی: آسایشگاه روانی" در ۱۷ رشته داشته است.

جسیکا لانگ، برنده جایزه اسکار نیز برای بازی در همین مجموعه نامزد جایزه بهترین بازیگر شده است.

بازی تاج و تخت (Game of thrones) در ۱۶ رشته و "پشت چلچراغ" در ۱۵ رشته نامزد شده است.

مایکل داگلاس که در این فیلم، نقش یک پیانیست را بر عهده دارد، برای جایزه بهترین بازیگر مرد در سریال کوتاه یا فیلم سینمایی با مت دیمون رقابت خواهد کرد.

این دو رقبای توبی جونز برای بازی در نقش آلفرد هیچکاک در "دختر"، بندیکت کامبرباچ در Parade's end و آل پاچینو هستند.
نامزدهای بهترین سریال کمدی و درام

بهترین سریال کمدی:


لویی

۳۰ راک

نظریه انفجار بزرگ

دختران

خانواده مدرن

معاون رئیس جمهور آمریکا (VEEP)

بهترین سریال درام:

داون تاون ابی

Breaking Bad

بازی تاج و تخت

وطن

مد من

خانه پوشالی

آل پاچینو با بازی در نقش فیل اسپکتور، تهیه کننده غول موسیقی، نامزد این جایزه شده است.

هلن میرن که نقش وکیل اسپکتور را بازی می کند نیز نامزد جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول در سریال کوتاه یا فیلم سینمایی شده است.

اچ بی او که مجموعا در ۱۰۸ مورد نامزد جایزه امی شده در توییتر خود نوشته است که "مفتخر" است که برای دوازدهمین سال پیاپی واجد بیشترین نامزدی جوایز امی شده است.

خانه پوشالی (House of cards) فقط به صورت آنلاین قابل تماشاست و از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نمی شود و منتقدان، نامزدی اش در رشته بهترین سریال درام را اتفاق بزرگی می دانند چرا که نخستین بار است که یک سریال آنلاین نامزد جایزه شده است.

این سریال سیاسی که به سفارش سایت نت فلیکس ساخته شده، بازسازی سریالی است که بی بی سی در سال ۱۹۹۰ ساخته و امسال در ۹ رشته نامزد جایزه امی است- از جمله رابین رایت برای بهترین بازیگر زن و کوین اسپیسی برای بهترین بازیگر مرد نامزد جایزه اند.

Arrested development سریال بازسازی شده دیگری که نت فلیکس آن را تهیه کرده، نیز نامزد سه جایزه از جمله بهترین بازیگر مرد در یک کمدی برای جیسون بیتمن شده است.

مراسم افتتاحیه المپیک لندن ۲۰۱۲ نیز نامزد چهار جایزه شده است، از جمله دنی بویل برای این برنامه، نامزد جایزه بهترین کارگردان هنری شده است.

آخرین فصل سریال ۳۰راک در رشته کمدی با ۱۳ نامزدی، بیشتر از هر سریال کمدی دیگری، نامزد جایزه امی شده است.

تینا فی، خالق و بازیگر این مجموعه و الک بالدوین، بازیگر دیگر آن نیز نامزد بهترین بازیگر نقش اول کمدی شده اند.

لویی، ساخته لویی سی کی، کمدین آمریکایی هم برای جایزه بهترین سریال کمدی رقیبی جدی برای نامزدهای دیگر به شمار می رود.

مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز در شامگاه ۲۲ سپتامبر در لس آنجلس برگزار خواهد شد.
----------
منبع: بی بی سی




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



پر درآمد ترین بازیگران یک سال اخیر چه کسانی هستند؟

رابرت داونی جونیور در صدر لیست




http://picture.marshalclub.org/Archive/36895.aspx


رابرت داونی جونیور بین ژوئن 2012 و ژوئن 2013 با درآمدی 75 میلیون دلاری به عنوان پر درآمد ترین بازیگر شناخته شد و در صدر لیست سالیانه مجله فوربز قرار گرفت.داونی جونیور از "انتقام جویان" 50 میلیون دلار و از "مرد آهنی 3" 25 میلیون دلار درآمد داشته است.در دومین رتبه از این لیست چنینگ تاتوم با درآمدی 60 میلیون دلاری قرار گرفت.تاتوم در طی این دوازده ماه در دو فیلم استیون سودربرگ به نام "مایک جادویی" و "اثرات جانبی" و ف

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

Share/Bookmark Share
با سلام براي دسترسي به مطالب روز از صفحات ديگر ديدن كنيد..............مديريت مدرن دانلود



آخرين مطالب

اخبار ايران:

اخبار جهان:

اخبار اقتصادي:

اخبار علمي

اخبار فناوري و اطلاعات

اخبار هنري:

اخباراجتماعي

اخبار ورزشي

اخبارحوادث

اخبار متفرقه

مديريت سايت بابت بازديد شما تشكر كرده واميدوار است لحظاتي شاد وبه يادماندني در اين سايت گذرانيده باشيد ...........................تمامي حقوق اين ساين متعلق به مدرن دانلود ميباشد وكپي برداري با ذكر منبع مجاز مي باشد .........با تشكر مديريت سايت مدرن دانلود ♦♦♦دانلودي متفاوت♠♠moderndl.tk